Kuryeci Faith Geri Dönüyor

İlk oyunu çıktığından beri söylentilerin ikinci oyununda çıkması yönündeydi ki belli bir kitlenin hayranlığını alan Mirror’s Edge yapımcı ve dağıtıcıların kesinlikle vazgeçmesini sağlamamış. Bizim için ikinci oyunun 2016’nın başında çıkabileceğini ama benim gibi PS3’ü olup da henüz PS4 alamayanlar maalesef üzülecektir. Öte yandan PC, XBox platformlarında çok rahat oynayacaklarını belirtmeliyim. Tabi PS4 konsolu olanlar direk Mirror’s Edge’yi seve seve oynayacaklarından eminim. Sonuçta benim gibi ikinci oyunun çıkmasını bir umutla da olsa bekleyenler herhalde gözlerine inanamadı ya da gerçekten heyecanlı ve sevinçli bir gülümseme oluştu, yüzlerinde… Hehehe

Ne yalan söyleyeyim. Ben şaşkınlık ve sevinçle beraber gözlerimden neredeyse yaş gelecekti. O kadar duygulandım ki bir süre gerçekten -hele ki aynı dağıtımcının oyunu ele alması- beni benden aldı. Faith’in yeni görünümünü de epey beğendim. Belli ki artık eskisinden daha kendine güveni var ve bir o kadar da cesur ama havası olan kıdemli bir kuryeci… Ehhh o kadar polis öldürmek zorunda kaldı. Olsun o kadarcık bir değişim, değil mi?

NOT: EA’nın bu oyundan vazgeçtiğini söylemesi ile şimdi yine aynı firmanın dağıtabileceğini görmek beni duygulandırdı, gerçekten. Çünkü EA firmasından başka bir firmanın bu oyunu çıkarmasını hiç mi hiç istemedim. Ne bileyim? Bu oyun ancak EA firmasına yakışırdı ki gördüğüm kadarıyla baya gelişme var gibi. Sabırsızlıkla bekliyorum. *_*

Leave a Reply

