Osoisubs ile Komedi

Evet, arkadaşlar.

Fake arkadaşımız bu gece güncel vermeye karar verdi. Akşam geldi güncel vermek için Pc’nin başında uğraşmaya… İyi güzel bir şekilde giderken arada ortak sohbetimize katılmayarak kayboluyordu. İş gittikçe yani güncel vermek uzuyordu. Her şey tamamlanmıştı ancak sıra güncel işi vermeye ve linkleri eklemeye ancak o da ne? Bir sorun var. Fake arkadaşımız bir türlü güncel veremiyor. Sebebi ise aşağıdaki resimde gösteriliyor. 🙂

SorunŞimdi. Yukarıda işaretlediğim yerler, normalde olmamalı ama maalesef manga isimleri menü başlığı olmuş. Beyefendi nasıl olduysa mangadaki devam eden kısmını uçurmuş. Nasıl becerdiğini ancak kendisine sorabilirsiniz diyecem ama adım gibi eminim. O da bilmiyordur. Neyse işte. Bir işe kalkıştı. Güncel verecem dedi ama yüzüne gözüne bulaştırdı ve beni gülmekten öldürdü resmen. HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH

Bir sonraki Liderimizin komedi macerasını iple çekebilirsiniz. Ama bir daha güncel vermekle uğraşır mı? Bilemiyorum. HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA

Hala inatla uğraşmaktadır. Bakalım, Fake’nin Osoisubs Macerası ne zaman bitecek? Birlikte izleyip göreceğiz. HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Saat 02:00

Evet, arkadaşlar. Fake, sonunda güncel vermeyi başardı ama bu sefer güncel yazısını menü başlığı olarak yayınladı. Heh işin cılkı çıktığından dolayı benim yardım teklifimi geri çevirmeyip düzeltmeme izin verdi. Yönetici yaptı. Bende kısa zamanda yanlışları düzeltip son hali ile güncel yazıyı düzeltmiş bulundum. Fake’nin pes etmesi ile macera burada biter ve benim zaferimle de Fake’nin ne kadar becereksiz olduğunu kanıtlamış oldum. HA HA HA 😀 Tabi daha bitmedi. Fake, kaybetti ama ben, Kirik kazanmış olsamda beni sırtımdan adice Gül (çiçek) ile vurarak (gülmekten öldürmek) öldürdü. 😀 Zafer Fake’nin mi yoksa benim mi? Bunun kararını en iyi siz verirsiniz diye düşünüyorum. 😀

One thought on “Osoisubs ile Komedi

Leave a Reply

