RAQIYA (Uzun zaman sonra…)

RAQIYA GÜNCELİ

Evet, arkadaşlar. Gecikmeden sonra tekrar karşınızdayım. Neden geciktim? Valla sorumlu olduğum kişilere anlatana kadar içim dışım bir hal oldu. O yüzden kusuruma bakmayın, size dil dökemeyeceğim. Bildiğiniz ailevi ve kişisel sorunlardan dolayı kendime zaman ayırmayı unuttum. Ayrıca bu yazıyı da sağdan sağdan yazmamın sebebi; Hayat bana sağ koreşe yapıp yere devirdi. Hala cebelleşiyorum bir şekilde… Bakalım sonum ne olacak.

Hep kötü haber olmaz. Biraz da iyi haber vereyim. İlki bu mangaya devam ederken feci gaza geldim ve partnerimden en geç “Pazara yetiştir” dedim. O da pekala “…çalışacağım.” Dedi. Yani çok geçmeden iki bölüm daha vereceğim inşallah. Çünkü Pazar günü full boşum ve kendimi tam anlamıyla edite vereceğim. Artık o kadar yoğun bir çalışmaya amuda kalkıp yapabilir miyim? Orası gerçekleşince size haber vereceğim. Hadi size iyi okumalar canlarım. Link resmin altında mevcuttur. 🙂

Raqiya_v04p001

Bölüm 36 – 38 (üç bölüm birden _ 39 ve 40 gelecek yakın bir zamanda…)

https://yenilmezim.wordpress.com/manga/raqiya/

Leave a Reply

